Konferencja sPASE for Managers

KONFERENCJA 18 listopada 2017 w Warszawie

Zapraszamy managerów szkół językowych oraz przedsiębiorców z branży językowej.

PATRONAT

Neroj (6)
Neroj (5)

Podczas tegorocznego Europejskiego Kongresu PASE największym zainteresowaniem cieszył się blok związany z zarządzaniem. Rozumiejąc potrzeby i oczekiwania uczestników, zaplanowaliśmy odrębne całodniowe spotkanie z ekspertami.

REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ 

Opłata obejmuje udział w konferencji, lunch oraz przerwy kawowe.

POBIERZ PROGRAM W .PDF

PROGRAM, 18 LISTOPADA (SOBOTA) 2017

Rejestracja uczestników

Rozpoczęcie konferencji I Witek Machlarz

A to ciekawe! Czy naprawdę już nie potrafimy na niczym skupić uwagi? I Piotr Bucki

Żyjemy w świecie, w którym coraz więcej źródeł zewnętrznych walczy o naszą uwagę, a nam coraz ciężej ją na dłużej skupić. Wspólnie dowiemy się, dlaczego tak ważne jest  trenowanie umiejętności skupienia uwagi w edukacji. W niedalekiej przyszłości możemy stać się dla rozmówców tak fascynuący, jak chociażby speakerzy TED talks.

Bezkosztowa motywacja pracowników | dr Piotr Pilch

Budowanie motywacji jest kluczowym zagadnieniem dla każdego pracodawcy czy przełożonego. Można operować tak prostymi środkami jak różnego typu wynagrodzenia finansowe. Jednak ten sposób w końcu traci swoją wartość sprawczą. Dlatego istotne jest poznanie tych cech osobowości pracownika, które decydują o jego nastawieniu motywacyjnym. Poznanie jego stylu funkcjonowania w relacji z innymi, umożliwi nie tylko motywowanie jego samego, ale także grup językowych z którymi pracuje.

Przerwa

4 kroki do efektywnej sprzedaży w szkole językowej | Anna Ćwiklińska, Michał Bartosiński

Bez względu na profil szkoły językowej, Twoim głównym celem jest pozyskiwanie nowych klientów, a co za tym idzie nowych źródeł przychodu. Poznaj 4 kroki do efektywnej sprzedaży w szkole językowej:
1. Jak sprzedać kurs językowy bez nachalnej sprzedaży?
2. Jak zbudować zespół, w którym każdy będzie sprzedawał?
3. Jak komunikować się z pracownikami i klientami?
4. Jak zaplanować sprzedaż w szkole językowej?

Heurystyki. Jak oceniamy i podejmujemy decyzję, gdy brakuje nam czasu, energii i zasobów poznawczych? | dr hab. Piotr Zielonka, Krzysztof Szymanek

A recipe for business English: professional learning objectives, business vocabulary and skill-based activities I Iwonna Dubicka

For some, Business English is simply about extending work-related vocabulary. For others, it’s developing specific business skills. For DOSes, it’s often about ensuring clients reach their professional goals. In this session I will look at professional learning objectives based on Pearson’s research into the linguistic competencies required for the workplace. We will also discuss the challenges of practising business vocabulary and relevant skills, using examples from video/audio-based lessons and ‘business workshops’, which help to engage learners and enhance their employability.

Lunch

STORY W PRACY LIDERA Jak stosując story mogę skutecznie
i trwale motywować i rozwijać ludzi ? I Marek Stączek

Proponowany spicz koncentruje się wokół idei wyposażenia liderów w umiejętność
angażowania ludzi w ambitne cele, oraz rozwijania postawy angażującego przywództwa poprzez właściwą komunikację celów i zadań oraz klarowne prezentowanie decyzji. Podczas wystąpienia mam zamiar pokazać, jak w czterech ważnych obszarach pracy lidera można wykorzystać story. Zakres tematyczny koncentruje się na odpowiedzi na pytania: jak mówić o ambitnym celu do zdobycia? Jak przekonywać do zmiany postaw? Jak motywować do zaangażowania? Jak mówić o zasadach i wartościach?

Twórz dobrą komunikację przez dobre słowa I Agnieszka Padzik-Wołos

Słowa to fundament działań marketingowych i sprzedażowych – tworzą wizerunek marki i relacje z ludźmi. Jako menedżer masz realny wpływ na komunikację z klientami oraz pracownikami. Co więcej, to jedno z Twoich ważniejszych zadań. Uczyń z komunikacji strategiczny obszar działań na rzecz biznesu. Planuj ją w bardziej świadomy i spójny sposób. Dołącz do grona sprawnych menedżerów!

Obsługa klienta na 6 I Witek Machlarz

Nie wszyscy w firmie pracujemy w obsłudze klienta, ale wszyscy w firmie klienta obsługujemy. W szkole językowej już od pierwszego kontaktu, poprzez zapisy, realizację kursów, aż po ostanie zajęcia w semestrze mamy szansę kreowania wyjątkowych doświadczeń naszych klientów. Stosując pewien znany i popularny model coaching’owy, pracownicy obsługi klienta, lektorzy i metodycy mogą skutecznie budować znakomite i trwałe relacje z uczniami oraz ich rodzicami, zwiększając w ten sposób wartość naszych usług i zapewniając szkole więcej zadowolonych i lojalnych klientów.

Zakończenie konferencji

POZNAJCIE NASZYCH PRELEGENTÓW

Iwonna Dubicka

Pearson

dr Piotr Pilch

Akademia Leona Koźmińskiego

Piotr Bucki

National Geographic

dr hab. Piotr Zielonka

SGGW

Marek Stączek

Edison Team

Witek Machlarz

Human Excellence

Agnieszka Padzik-Wołos

Akcja Komunikacja

Anna Ćwiklińska

LangLion

Michał Bartosiński

LangLion

KONFERENCJĘ ORGANIZUJEMY WE WSPÓŁPRACY

PATRONAT

Chcesz do nas dołączyć i zostać partnerem konferencji sPASE for Managers?

Napisz: aleksandra.kulis@pase.pl

MIEJSCE KONFERENCJI

Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 75

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?

Napisz do nas: pase@pase.pl lub +22 226 39 69

Zapraszamy!