STORYTELLING W PRACY LIDERA

Praktyczne warsztaty przygotowujące do opowiadania inspirujących i perswazyjnych historii.

12 stycznia 2018, godz. 10.00-18.00 w Warszawie

Warsztaty poprowadzi p. Marek Stączek

Autor książek z zakresu psychologii w biznesie, ghostwriter, trener specjalizujący się w doradztwie oraz szkoleniach z zakresu sztuki storytellingu, prezentacji publicznej i kreatywności. Prowadził szkolenia m.in. dla Oracle, HP, Netia, Orange, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Pfizer, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, Generali, Ernst&Young, Coca-Cola, Mondelez, P&G, Sygnity, Asseco.

  • przekonanie uczestników spotkania do stosowania krótkich narracji w swoich prezentacjach, czy rozmowach biznesowych – „Widzę, że warto wykorzystać tę formę komunikacji”;
  • przekazanie praktycznej wiedzy związanej z zasadami opracowywania historii – „Wiem jak opracowywać historie”;
  • przygotowanie zestawu historii dotyczących pracy uczestników szkolenia – „Mam do dyspozycji zestaw historii adekwatnych do mojej sytuacji zawodowej”.
  • jak mówić o ambitnym celu do zdobycia?
  • jak komunikować cel?
  • jak przekonywać do zmiany postawy?
  • jak motywować do zaangażowania?
  • jak mówić o zasadach i wartościach?
  • jak mówić o potrzebie weryfikowania postępów w pracy?
  • jak wykorzystać historie podczas rozmowy oceniającej

Podczas spotkania uczestnicy angażowani są w indywidualne wystąpienia, pracę w małych zespołach. Dodatkowo biorą udział w sesji kreatywnej, której celem jest opracowanie bazy historii dopasowanych do ich realiów. Całość warsztatu wzbogacona jest prezentacją wystąpień opartych o storytelling.

  1. Unikalny i skuteczny sposób prowadzenia prezentacji/rozmowy – dlaczego narracja jest skutecznym sposobem? Opis mechanizmu wpływu narracji na słuchacza/rozmówcę.
  2. Kryteria dobrej historii i zasady przygotowywania wypowiedzi.
  3. Sesja kreatywna w oparciu o autorską technikę „Analiza i Synteza” – wymiana ciekawych i przekonujących historii, które odnoszą się do sytuacji zawodowych uczestników. Cel: inspiracja dla uczestników, zebranie intrygujących i przekonujących historii…
  4. Praktyczny warsztat – jak skonstruować historię? (struktura, suspens, puenta). Cel: stworzenie i dopracowanie zestawu historii pasujących do branży, specyfiki pracy uczestników szkolenia.
  5. Techniki retoryczne wspomagające oddziaływanie historii. Zastosowanie: kontrastu, metafory, łańcucha, cytatu.
  6. Rodzaje historii: historie nastawione na wzmacnianie motywacji i rozwój słuchacza – menedżerski storytelling, historie nastawione ma przekonanie do rozwiązania, usługi – sprzedażowy storytelling.
  1. Storytelling. Rzecz o uwodzicielskiej sile fabuły.
  2. Co powoduje, że narracja jest tak skutecznym narzędziem wpływu?
  3. Na czym polega mechanizm oddziaływania opowiadaną historią?
  4. Story edukacyjne – jak uczyć i inspirować bez pouczania?
  5. Story motywujące – jak angażować ludzi w zespole bez stosowania presji?
  6. Story twórcze – jak rozwijać w ludziach przedsiębiorczość?
  7. Story dotyczące zmiany – jak wspierać i zachęcać do zmiany unikając biznesowej nowomowy?
  8. Story dotyczące zasad współpracy w zespole – jak inspirować i mówić o idei współpracy, by nie popaść w patos?

Uczestnik – normalna rejestracja (do 6 stycznia 2018) – 479 zł

Uczestnik – normalna rejestracja (od 7 stycznia 2018) – 549 zł

Uczestnik w ramach opłaty za warsztat otrzymuje książkę, audiobook i 4 e-lekcje po szkoleniu. Liczba miejsc na warsztaty ograniczona.

Regulamin udziału w warsztatach – pobierz PDF

MIEJSCE WARSZTATÓW

szczegóły wkrótce

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?

Napisz do nas: pase@pase.pl lub +22 226 39 69

Zapraszamy!